Τρίτη, 27 Νοεμβρίου 2007

Οι πολιτικές πρωτοβουλίες για διάλογο αναγκαιότητα για το Κίνημα

Για αρχή θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη στους φίλους-ες του blog μου, αλλά ανειλημμένες υποχρεώσεις μου αλλά και η συνειδητή μου απόφαση να αποφύγω τους πανηγυρισμούς για τα αποτελέσματα όπως άλλοι φίλοι-ες blogers (χωρίς αυτό να αποτελεί μομφή για κανένα)οδήγησαν στην απουσία μου.

Επιστρέφω, λοιπόν, θέλοντας να καλέσω όλους τους φίλους-ες μέσα από τους χώρους δράσης τους να πάρουν την πρωτοβουλία για να ανοίξει ένας ουσιαστικός διάλογος για τις θέσεις, τις αλλαγές και τις αρχές τις παράταξης.

Είναι μεν θετικό, κατά την γνώμη μου, η επανεκλογή του Γιώργου Παπανδρέου στην ηγεσία του Κινήματος αλλά αυτό δεν μπορεί να είναι αρκετό για την αλλαγή, την διαμόρφωση ενός σαφούς στίγματος και την νικηφόρα προοπτική του Κινήματος.

Ας γίνουμε όλοι συμμέτοχοι και να οδηγήσουμε το Κίνημα στην ΑΛΛΑΓΗ !!!